Inbound telemarketing
Inbound Telemarketing
Bij inbound telemarketing ligt het initiatief voor het gesprek bij de oproeper. Dit marketingkanaal mag niet genegeerd worden. Integendeel, zorg voor een zorgvuldig opgevolgde telemarketing dienst, of besteed uw telemarketing uit aan een gespecialiseerd call center.
Bij telemarketing inbound moet een onderscheid gemaakt worden tussen nieuwe en bestaande klanten. Een ding hebben ze alvast gemeen: interesse voor uw producten of diensten. Dit maakt dat ze minder snel geïrriteerd zullen zijn dan bij andere communicatievormen. Door zo goed mogelijk te antwoorden op hun vragen kan u afspraken vastleggen en uw verkoop stimuleren.
Telemarketing inbound is belangrijk voor haast elke onderneming. Gecombineerd met aanvullende technieken, komt u namelijk in contact met uw potentiële klanten.
Voordelen van inbound telemarketing
- Direct telefonisch contact
- Interesse oproeper
- Producten of diensten aanprijzen
Contacteer Ons
Bedankt, uw bericht werd goed ontvangen!